proxecto
Este proxecto o estamos levando a cabo en distintos Institutos de Educación Secundaria da provincia de Pontevedra, cunha gran aceptación por parte dos centros e moi bos resultados co alumnado.
Desenvolvemos o noso servicio en colaboración cos centros, axustandonos a suas necesidades.
a xestión emocional
A xestión emocional é un conxunto de procesos psicolóxicos que nos permiten identificar e modular as nosas emocións.
A adolescencia e un período marcado por multitude de cambios físicos e psicolóxicos. Diferentes estudos suxiren que os altos niveis de ansiedade poderían afectar ó rendemento académico e ó benestar psicosocial en adolescentes.
O obxetivo deste traballo é levar a cabo un programa para o desenvolvemento de habilidades socio-emocionais, co fin de reducir a ansiedade nos rapaces.
as competencias básicas da respiración
A respiración marca toda a nosa existencia: é o máis primario, o máis elemental. Ao ser a función máis básica e tamén a máis determinante, é a que máis directamente condiciona as nosas vivencias de todo tipo.
A conciencia respiratoria e o coñecemento de técnicas de respiración, permite facernos máis conscientes do noso estado emocional aportando recursos para xestionar as nosas emocións, e así poder dar novas respostas ás situacións que vivimos.
Unha respiración ampla e profunda, consciente, repercute en todo o corpo-mente, armonizando todalas sua
funcións e xerando un estado de relaxación, benestar, serenidade, vitalidade e equilibrio.
obxetivos dos obradoiros
Ter unha percepción clara dos efectos beneficiosos da respiración consciente e dirixida. Identificar estados emocionais insanos, recoñecer os efectos da ansiedade, medo, estres, ira.. e ter ferramentas para cambiar ese estado insano a un estado emocional sano.
Acadar recursos para que non @s condicione o entorno
e s c o l a s a n g ñ a y o g a